Balik Kampung (part 2)

|

Korang ingat x pokok rambutan
yg aku tangkap gambar ni..??
Time aku tangkap gambar nie about 11.00am mcm tu...

Jeng-jeng-jeng....huahuahua
Pukul 3.30PM...pokok 2 tumbang....
Aku ada dalam keta iswara tgh tido dgn anak sedara....

Nasib bek la kayu balak dia x hempap kereta..
Klau x kes naya ooOOoo..dah la aku dok tido dlm tu...
Nasib bek kereta pun x dew kecederaan serius...

Betungkus lumus nak clear kan kawasan tu..
klau x kami x leh balik la...
jalan tu jew utk kereta lalu pun...

Sambil kaum adam dok perah keringgat tebang pokok..
Kaum hawa plak sibuk dok kutip buah rambutan
yg semuanya mmng masak ranum..
Satu bonet keta penuh dengan buah-buahan kali nie...

Nampak x buah rambutan yg terjuntai2 tu..
hehehe merah-merah belaka...

Setelah penat bertungkus lumus...
Dah ada ruang untuk kereta keluar....
Ari tu memang ujan lebat...
pengalaman yang best....hehehe...
Enjoy.....

6 Kasi Komen:

Anak Gemilang berkata...

ngehe3. ustad dh mrjuk ngn sy ek.ekeke...
erm..
btw..
klu kena henpap ngn pokok tu. adeyh.
syg nya keta yang cantek itu.. ekeke

~nEeYsA~ berkata...

asal leh tdo lam kete lak tu?
ish2..
bhye tol..
nk buah rmbutn gak ley?

GC berkata...

salam,
...alhamdullillah...syukur x de kemalangan nyawa....
((kalo ada gambar close-up msti lagi menarik))

noor afzan berkata...

UISHH..REZKI RAMBUTAN RUNTUH TUH..
HAHA..
PENUH BONET TUH..
BESH2..

*_*sWeeT dReaM OnLy*_* berkata...

bez nye...da lama xrasa suasana kg mcm ni =(

Related Posts with Thumbnails