Peristiwa Berdarah Di Rumah Ustazkodimero

|


Bikin panas je tajuk entri kali ni kan..???
Sepanjang kehidupan aku membesar bersama kucing,
kucing nie la satu-satunya kucing yang berani dalam keluarganya,
entah generasi yang keberapa famly aku bela...
pantang dilepaskan diluar sangkar,mesti ada je tikus yang menjadi mangsanya..
Dari sekecik-kecik anak tikus,hingga la ke mak bapa tikus..
Selalunya kucing pun lari kalau terseremak dgn cik siti (nama manja utk tikus dipulau pinang)
yg saiznya seperti diatas...nie kalau gigit jari aku boleh putus nie...
tp kucing betina nie dgn gengsternya telah mmbuktikan bahawa
telah menjadi adat dan tradisi bahawa kucing perlu menangkap tikus x kisah la saiz dia mcm na..
mau sejam juga dia gigit tikus tu x lepas smpai tikus tu mati..
kalau dia lepas awai2 kompen-kompen tikus tu pula yg gigit dia..
kes naya je kan...huhuhuhu...

sebenarnya kucing nie baru lepas berpantang,
ustazkodimero  x terpikir lak nk tngap gmbar anak-anak dia waktu tuh..
sbb ketika acara gigit mengigit ini sedang dijalankan,anak-anak dia tgh memerhati dari dalam sngkar..
bertindak sebagai juri profesional..ahaks...
mungkin mak kucing nie nk ajaq anak2 dia kot..dah la cik siti nie lg besaq dari anak dia..hahahaha
kalau anak-anak dia meniru aksi terbabit.....nak mamposssss...!!!!

So kucing2 korang dah cukup gengster ke nak rebut title dari kucing gua?
Taiko...? Abg besar..?? (ala2 gmbar evolusi kl drift)

4 Kasi Komen:

noor afzan berkata...

kucing saya pengecut beb..
tgk je tikus lalu..

Afendy @ Ustazkodimero berkata...

huhuhu same mcm tuan dia kot?

mamakmuda berkata...

Hu..huuuuu... aku raseee... kucing aku lg ada bran dr kucing ko kot... Bkn takat bapak tikos...mak tikos atau atok tikos!! Dh brapa kali da dia bawk balik ank bewak n kekadang mengkaghung pn dia bawak balik...ko!

Mohd Ariff berkata...

Dia berani sbb nak jaga anak dia.
Kalau ayam yg bawa anak pun sama gak.

Related Posts with Thumbnails